Sokféleképpen lehet szeretni: Csendes szóval, óvó hallgatással, értő figyelemmel, lehunyt szemekkel, becéző karokkal, puha öleléssel...

2014. február 23., vasárnap

Részlet (9.fejezet)

Most nem akarok magyarázkodni, azt majd talán később megteszem, most inkább beszéljen helyettem ez a kis részlet a 9.fejezetből! :) Jelentem lassan de biztosan készül a fejezet, mert nem tervezem abbahagyni! :) Puszi:) Luci:)


„Egy kisváros szélén sétálok, valószínűleg az lehet, mert a rá jellemző nyugalom és unalom légköre járja át és persze semmi forgalom, csak néhány ház. Egy kutya a távolban nyüszít, mintha félne valamitől, de én nem látok senkit és semmit. Csak sétálok az utcán. Ekkor kinyílik egy kapu és kilép rajta egy fiatal lány, aztán megjelenik nemsokára egy fiú is. Egy találkára jöttek össze éjnek évadján. Nem figyelem őket különösebben, mivel nem az én dolgom, hogy mit csinálnak. Várok valamire, nem tudom mire, de várok valamit. Érzem a zsigereimben. Bár jelenleg semmit nem érzek, a saját érzéseimen kívül, tényleg nem. Ez nagyon furcsa számomra. Három éve tele vagyok érzésekkel, gondolatokkal, amik nem mindig tőlem származnak. De most semmi, Még a szelet sem érzem a bőrömön. Mintha szellemként suhannék végig az utcán, megfigyelőjeként a párocskának vagy bármi másnak. Lehet, hogy így is van. A fiú és a lány sem vett észre pedig ott álltam mellettük, de mintha nem láttak volna. És hirtelen...hirtelen ott terem két fickó, s belém hasít a félelem...

2 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!!
    (Kicsit összevissza lett, túlpörögtem, bocsi. ELSŐ.:D)
    Szia.:D Most nagyon megörültem neked. Egy isteni sugallattól vezetve felnéztem az irányítópultra és mit látok? Itt egy részlet, itt a BLOGODON! Hát meghalok.:D Annyira örülök, hogy itt vagy, és nagyon várom a teljes részt, nagyon érdekes lesz a részlet alapján csak az a baj, hogy annyira kevés.:c Jaj, hát nagyon örülök neked, remélem sikerül befejezni a részt és megosztani velünk! Istenem, de örülök, el nem hinnéd.(: Nem is kell magyarázkodnod, beszél a részlet helyetted, örülök, hogy megint itt vagy!<3
    Beatles_Lány, xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon tetszik és megfogott a történeted!!! ;) *-* Minél hamarabbi folytatást!! ^.^ :)

    VálaszTörlés